Welcome to my woolly world

maandag 4 maart 2013

Lente in zicht!

Volgens mij spreekt vandaag iedereen het woord 'lente' op z 'n minst één keer uit.
Zo zag ik gisteren een reportage over de 'Blauwe Zones' in de wereld, zones waar héél veel mensen héél oud worden zoals in Okinawa. De zon speelt daarin een grote factor als leverancier van vitamine D.

Ik twijfel er niet aan dat ook stress een rol speelt. Niet dat ik daarom deze thee meebracht uit Londen. De verpakking was gewoon te mooi.

 

Terwijl mijn hoofd al enkele weken op lentemodus draait wat betreft de Octopoescollecie kreeg ik vorige week nog de vraag voor winterse accessoires. Zouden dit dat dan de laatste zijn die ik breide afgelopen weekend?

 

1 opmerking:

  1. According to Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh 42 lbs less than us.

    (Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    TAP this link to determine if this short questionnaire can help you find out your real weight loss possibility

    BeantwoordenVerwijderen